Template information

Random post

{ Miss my Father }




Picure credit: Abdullah Alshehri

 March 9 is the exact day that I lost my father, my life has not been the same since.  
Some days it is very hard for me, i feel like i have this huge void in my heart that is heavy.  
I don't know how someone goes on when someone they love so much is taken from them.
 Sometimes I feel like it hasn't happened to us and I pray that I can wake up from this nightmare.
My father had one of the most beautiful death, he died when he was preparing to make the asar prayer and in a mosque.
It was a man loved by many people and many of us have dreamed of him in paradise.
He is happy where he is
Please, we read the Fatiha on his soul and the souls of all Muslims


 
*Le 9 mars est le jour ou j'ai perdu mon père, ma vie n'a plus été la même depuis.
Certains jours, il est très difficile pour moi, j'ai l'impression d'avoir ce grand vide dans mon cœur qui est si lourd.
Je ne sais pas comment les gens supportent quand quelqu'un qu'ils aiment décède.
Parfois je me dit que c'est juste un rêve et je prie pour que je me réveille de ce cauchemar.

Mon père avait eu l'une des plus belle mort, il est décédé quand il se préparait à faire la prière de 'Asar, et dans une mosquée.Il était un homme aimé par beaucoup de gens et beaucoup d'entre nous ont rêvé de lui dans le paradis.
Il est heureux là où il est.S'il vous plaît, lisons la Fatiha pour son âme et les âmes de tous les musulmans.


 
اللهم ارحمه تحت الارض واستره يوم العرض ولا تخزه يوم يبعثون  يوم لا ينفع مال ولا بنون الا من اتى الله بقلب سليم
اللهم آميييين



Share|

0 Response to " "

Post a Comment

wdcfawqafwef